KSIĘGOWOŚĆ
Podstawowy zakres usług

  • pełen zakres usług księgowych (księgi rachunkowe, podatkowa księga przychodów i rozchodów, ryczałt)
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i ewidencji wyposażenia
  • prowadzenie rejestrów VAT
  • sporządzanie deklaracji podatkowych i składanie ich w urzędach skarbowych
  • sporządzanie i przesyłanie sprawozdań do GUS i NBP
  • sporządzanie sprawozdań finansowych
  • przygotowywanie dokumentacji do kontroli
  • współpraca z biegłym rewidentem podczas badania ksiąg

Usługi dodatkowe

  • sporządzanie okresowych raportów według wzorów i potrzeb Klienta
  • tworzenie planu kont i polityki rachunkowości
  • weryfikowanie poprawności prowadzenia ksiąg przez osoby trzecie
  • wyprowadzanie zaległości

KADRY I PŁACE

  • sporządzanie list płac
  • sporządzanie i przesyłanie deklaracji ZUS
  • sporządzanie i przesyłanie deklaracji podatku od osób fizycznych
  • rozliczanie zwolnień lekarskich
  • wyliczanie przysługujących urlopów i świadczeń
  • prowadzenie akt osobowych pracowników
  • obsługa zatrudnienia osób w ramach umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło)
  • sporządzanie i wydawanie pracownikom niezbędnej dokumentacji dotyczącej przebiegu zatrudnienia